Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16951
Назва: Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems
Інші назви: Сучасні аспекти організації систем розподілу товарів підприємств
Автори: Бабаченко, Л. В.
Жидок, В. В.
Забаштанський, М. М.
Ключові слова: marketing distribution policy
relationships marketing
organization of commodity circulation
goods distribution system
goods distribution channels
маркетингова політика розподілу
маркетинг взаємовідносин
організація товароруху
система розподілу товарів
канали розподілу товарів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2
Короткий огляд (реферат): The influence of marketing distribution systems on the competitiveness of an individual enterprise is being investigated; the need for their effective formation and functioning is being substantiated. The implementation of relationships marketing concept has been proposed, which will help to establish a long-term cooperation of all subjects of the distribution system and will be the basis for the formation of production and distribution systems in market conditions.
Опис: Babachenko, L. V. Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems / L. V. Babachenko, V. V. Zhydok, M. M. Zabashtanskyi // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 64-70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16951
Розташовується у зібраннях:Забаштанський М. М.: наукові статті
Жидок В. В.: наукові статті
Бабаченко Л. В.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2018. – №2 (14) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-70.pdfстаття387,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.