Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17025
Назва: Становлення вітчизняного ринку флористичної продукції в умовах євроінтеграції : монографія
Автори: Бутко, М. П.
Соломаха, І. В.
Ключові слова: флористичний ринок
квітково-декоративна продукція
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): У монографії визначено поняття, структуру, функції та методологічні принципи функціонування та розвитку флористичного ринку, як цілісної соціально-економічної системи в умовах посилення інтеграційних процесів. Узагальнено методи оцінки ємності ринків та запропоновано авторські методичні підходи до визначення потреб регіону у продукції квітникарства. Обґрунтовано систему маркетингової діяльності виробників квітково-декоративної продукції з метою формування ринкового попиту і підвищенню ефективності їх діяльності. Проаналізовано тенденції становлення і розвитку, проведено оцінку конкурентоспроможності та іміджу флористичних підприємств, виявлено резерви та розроблені стратегії їх задіяння у регіональних господарських системах. Визначені шляхи удосконалення інституційного середовища та розроблена модель прискореного розвитку підприємств на ринку флористичної продукції.
Опис: Бутко М. П. Становлення вітчизняного ринку флористичної продукції в умовах євроінтеграції : монографія / М. П. Бутко, І. В. Соломаха. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 294 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17025
Розташовується у зібраннях:Бутко М. П.: монографії
Соломаха І. В.: монографії
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутко.Соломаха.pdf4,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.