Короткий опис(реферат):
У монографії визначено поняття, структуру, функції та методологічні принципи
функціонування та розвитку флористичного ринку, як цілісної соціально-економічної
системи в умовах посилення інтеграційних процесів. Узагальнено методи оцінки ємності ринків та запропоновано авторські методичні підходи до визначення потреб регіону у продукції квітникарства. Обґрунтовано систему маркетингової діяльності виробників квітково-декоративної продукції з метою формування ринкового попиту і підвищенню ефективності їх діяльності. Проаналізовано тенденції становлення і розвитку, проведено оцінку конкурентоспроможності та іміджу флористичних підприємств, виявлено резерви та розроблені стратегії їх задіяння у регіональних господарських системах. Визначені шляхи удосконалення інституційного середовища та розроблена модель прискореного розвитку підприємств на ринку флористичної продукції.
Суть розробки, основні результати:
Бутко М. П. Становлення вітчизняного ринку флористичної продукції в умовах
євроінтеграції : монографія / М. П. Бутко, І. В. Соломаха. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 294 с.