Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17233
Назва: Formation of competitive advantages of the retail enterprise
Інші назви: Формування конкурентних переваг підприємства ритейлу
Автори: Чорна, М. В.
Кушнір, Т. Б.
Волосов, А. М.
Ключові слова: enterprise
retail
competitiveness
competitive advantage
competitive potential
formation
evaluation
підприємство
ритейл
конкурентоспроможність
конкурентна перевага
конкурентний потенціал
формування
оцінка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 3 (15)
Короткий огляд (реферат): The system of formation of competitive advantages of a retail enterprise on the basis of the use of internal and external sources is considered in this article. The authors present a step-by-step sequence of forming competitive advantages, developed technology for the formation of competitive advantages, a comprehensive multi-criteria system for assessing the internal capabilities (competitive potential) of the retail enterprise.
Опис: Chorna, M. V. Formation of competitive advantages of the retail enterprise / M. V. Chorna, T. B. Kushnir, A. M. Volosov // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 3 (15). – С. 75-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17233
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №3 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-82.pdfстаття452,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.