Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17506
Назва: | Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі поза аудиторної роботи |
Інші назви: | Forming professional skills to counter school bullyingfrom future social workers in the process of external activity |
Автори: | Децюк, Т. М. Максьом, К. В. |
Ключові слова: | булінг шкільне насильство третирування підлітковий вік особистісні риси індивідуальні особливості позааудиторна робота волонтерство буллинг школьное насилие третирование подростковый возраст личностные черты индивидуальные особенности внеаудиторная работа bullying school violence teenage age personality traits individual characteristics extra-curricular work volunteering |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | ;Вип. 81(2). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано поняття «булінг» і висвітлено основні фактори та форми прояву цього явища.Здійснено аналіз досвіду залучення майбутніх соціальних працівників до волонтерської діяльності з про-тидії шкільному булінгу як форми позааудиторної роботи у Чернігівському національному технологічно-му університеті. На основі проведеного дослідження виявлено тенденцію до зниження частоти булінгуу старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, висвітлено аналізвідмінностей між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третируванн |
Опис: | Децюк, Т. М. Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі позааудиторної роботи / Т. М. Децюк, К. В. Максьом // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 119-122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17506 |
Розташовується у зібраннях: | Децюк Т. М.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | стаття | 2,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.