Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17700
Назва: Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств
Автори: Панюк, Т. П.
Конарівська, О. Б.
Ключові слова: social component
competitive advantage
corporate social responsibility
national economy
social policy
cоціальна складова
конкурентна перевага
соціальна відповідальність бізнесу
національна економіка
соціальна політика
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): The article examines the social component of improving the competitiveness of enterprises. It has been determined that social responsibility of a business is a social component, which is one of the competitive advantages of modern enterprises of the national economy. The concept of social responsibility is characterized and its role and importance in the development of enterprises are defined. It is determined that the socially responsible functions of the enterprise, the ways of developing its social infrastructure, the formation and improvement of social protection systems for workers, the introduction of norms of ethical behavior between subordinates, suppliers and consumers are the priority tasks of the national economy.
Опис: Панюк, Т. П. Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств / Т. П. Панюк, О. Б. Конарівська // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 63-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17700
Розташовується у зібраннях:№4(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfСтаття268,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.