Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонта, С. В.-
dc.date.accessioned2019-06-03T13:39:19Z-
dc.date.available2019-06-03T13:39:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17806-
dc.descriptionГонта, С. В. Досвід університетів ЄС у комерціалізації результатів наукових досліджень / С. В. Гонта // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 3 (15). С. 15-22.en_US
dc.description.abstractОсновою становлення інформаційної економіки є формування та реалізація науково-інноваційного потенціалу країни, своєрідними генераторами якого є заклади вищої освіти (ЗВО). Зростаючого значення набуває налагоджені тісної взаємодії між підприємницьким сектором, громадянським суспільством та державою у сфері комерціалізації результатів наукових досліджень університетів. У статті розглянуті моделі та принципи комерціалізації результатів науково-дослідної діяльності, що реалізуються на практиці в окремих університетах країн ЄС, зокрема в Каунаському технологічному університеті, Вільнюському університеті (Литва), Ягелонському університеті та Вроцлавському університеті науки та технологій (Польща). Акцент зроблено на дослідженні організаційного, управлінського та інфраструктурного аспектів просування науково-дослідної продукції на відповідні сектори ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectсистема вищої освітиen_US
dc.subjectрезультати наукових дослідженьen_US
dc.subjectінтелектуальна власністьen_US
dc.subjectкомерціалізаціяen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.titleДосвід університетів ЄС у комерціалізації результатів наукових дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№3(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfСтаття269,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.