Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17828
Назва: Формування соціальної відповідальності бізнесу
Автори: Ткаченко, Н. В.
Селіверстова, Л. С.
Ключові слова: corporate social responsibility
strategy development
social activities
economic impact
корпоративна соціальна відповідальність
стратегія розвитку
соціальні заходи
економічний ефект
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): The article deals with an approach to strategy of formation of corporate social responsibility of enterprises. The proposed approach will allow the enterprises with the limited budget to plan and achieve good results for the social environment.
Опис: Ткаченко, Н. В. Формування соціальної відповідальності бізнесу / Н. В. Ткаченко, Л. С. Селіверстова // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 3 (15). С. 49-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17828
Розташовується у зібраннях:№3(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdfСтаття279,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.