Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17966
Назва: Маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" ступінь вищої освіти "бакалавр"
Автори: Рябова, Т. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Практичні заняття з маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними.
Опис: Маркетинг : метод. вказівки для практ., самост. та індивід. роботи для студентів спец. 242 "Туризм" ступінь вищ. освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 31 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17966
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг..pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.