Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.date.accessioned2019-07-10T16:56:08Z-
dc.date.available2019-07-10T16:56:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17969-
dc.descriptionОснови менеджменту і маркетингу : метод. вказівки для практ., самості. та індивід. роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищ. освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 46 с.en_US
dc.description.abstractПрактичні заняття з основ менеджменту і маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, прийняття адекватних управлінських рішень; просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleОснови менеджменту і маркетингу : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищої освіти "бакалавр"en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основи менеджменту і маркетингу..pdf683,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.