Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18040
Назва: Роль електронної комерції в розвитку інформаційної економіки
Інші назви: Role of the e-commerce in the develoment of the information economy
Автори: Пілевич, Д.
Ключові слова: комерція
електронна комерція
інформаційна економіка
інформація
інформаційне суспільство
система
системний підхід
commerce
e-commerce
information economy
information
Information society
system
system approach
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНТУ
Серія/номер: 1;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні положення ролі електронної комерції в розвитку інформаційної економіки. Зокрема, досліджено сутність таких категорій, як «електронна комерція» та «інформаційна економіка». Результати проведеного дослідження дали змогу встановити окремі варіанти пізнання особливостей взаємодії електронної комерції та інформаційної економіки. Зокрема, було виділено такі з них: розгляд електронної комерції як частини системи інформаційної економіки та розгляд електронної комерції як окремої системи. У статті описано сутність зазначених концепцій. Також визначено основні переваги та недоліки функціонування електронної комерції для споживачів та виробників, що дозволило обґрунтувати наявність як позитивних, так і негативних впливів електронної комерції на розбудову інформаційної економіки.
Опис: Пілевич, Д. Роль електронної комерції в розвитку інформаційної економіки / Д. Пілевич // Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. № 1 (17). С. 88-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18040
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №1(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-95.pdfстаття340,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.