Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18142
Назва: Роль креативу в рекламній діяльності
Інші назви: The role of creativity in advertising activity
Автори: Рябова, Т. А.
Рябов, І. Б.
Ключові слова: креатив
творчість
рекламний креатив
креатив у рекламі
ефективність креативу
креативна економіка
креативні індустрії
creativity
advertising creativity
creative in advertising
creative efficiency
creative economy
creative industry
Дата публікації: 2019
Серія/номер: ;№ 6
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою діяльністю, спрямованою на отримання певних результатів, що здатна використовувати елементи сучасного мистецтва для створення бажаного образу бренду. Деякі товари слід рекламувати не за стандартними правилам, а застосовуючи оригінальні засоби і прийоми. Головним тут є- намагання здивувати споживача за допомогою надання йому незвичайних, яскравих, оригінальних рішень, які б виходили за рамки звичного. Дослідження показують, що рекламісти повинні переорієнтовуватися на споживача, який за минуле десятиліття змінився і тепер чекає від рекламодавця нового, цікавого креативного продукту, тому рекламним агенціям в своїй діяльності необхідно використовувати такі аспекти рекламної творчості, як оригінальність, гнучкість, розробки, синтез та художня цінність.
Опис: Рябова, Т. А. Роль креативу в рекламній діяльності / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Ефективна економіка. – 2019. – № 6. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/59.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18142
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
Рябов І. Б.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль креативу в рекламній діяльності_ Ефективна_економіка_6_2019.pdf261,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.