Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18145
Назва: Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр"
Автори: Рябова, Т. А.
Ключові слова: міжнародний маркетинг
соціально-культурне середовище
політико-правове середовище
міжнародні маркетингові дослідження
сегментація ринку
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Опис: Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад.: Т. А. Рябова, - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 31 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18145
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки Міжнародний маркетинг 2018.pdf341,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.