Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned2015-10-18T14:46:10Z
dc.date.available2015-10-18T14:46:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/1868
dc.descriptionКарпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 202–214.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherК.: Вид-во КНЕУen_US
dc.relation.ispartofseriesФормування ринкової економіки;Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні
dc.subjectвласні товарні маркиen_US
dc.subjectprivate labelen_US
dc.subjectукраїнський ритейлen_US
dc.subjectторговельні мережіen_US
dc.subjectрозвиток власних товарних марокen_US
dc.titleРозвиток концепції private label: світовий досвід та українські реаліїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Rozvytok kontseptsiyi .pdfстатья474,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.