Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.
dc.contributor.authorКарпенко, Н. Л.
dc.date.accessioned2015-10-18T15:16:48Z
dc.date.available2015-10-18T15:16:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/1870
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Оцінювання вартості світових та українських брендів / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки. – 2013. – Вип. 30. – С. 569–579.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesФормування ринкової економіки;Вип. 30
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectвартість брендуen_US
dc.subjectбрендінгen_US
dc.subjectмоделі оцінки вартості брендуen_US
dc.titleОцінювання вартості світових та українських брендівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Otsinyuvannya vartosti .pdfстатья396,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.