Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19097
Назва: Товарознавча оцінка асортименту зоотоварів (за матеріалами магазину «Кіт та Пес» м. Чернігів)
Автори: Юхновець, М. М.
Ключові слова: ринок зоотоварів
аналіз ринку зоотоварів
асортимент зоотоварів
магазин «Кіт і Пес»
поліпшення організації торгівлі
вдосконалення асортименту
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи було проведення товарознавчої оцінки асортименту та ефективності торгівлі зоотоварами, за матеріалами магазину «Кіт і Пес» м. Чернігів. Для розкриття теми були визначені основні завдання: 1. Дослідити теоретичні основи формування асортименту зоотоварів. 2. Провести товарознавчу оцінку асортименту зоотоварів на прикладі магазину «Кіт і пес» м. Чернігів. 3. Зробити змістовні практичні пропозиції щодо вдосконалення асортименту зоотоварів та організації торгівлі у магазині «Кіт і Пес». Об’єктом дослідження є зоотовари та мережа магазинів «Кіт і Пес» м.Чернігів. Предметом дослідження є асортимент, якість зоотоварів та організація торгівлі у магазині «Кіт і Пес» Методи дослідження. Використано фізико-механічні, соціологічні, розрахункові та аналітичні методи досліджень.
Опис: Юхновець, М. М. Товарознавча оцінка асортименту зоотоварів (за матеріалами магазину «Кіт та Пес» м. Чернігів) : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / М. М. Юхновець ; керівник роботи Дудла І. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2019. – 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19097
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юхновець М.М._ магістр_2019.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.