Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19208
Назва: Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці
Інші назви: Особенности интерпретации истории в классической украинской философско-образовательной мысли
Pecularities of History Interpretation in the Classical Ukrainian Philosophical and Educational Thought
Автори: Шакун, Н. В.
Ключові слова: філософська думка
інтерпретація історії
Дата публікації: 2005
Видавництво: Київ
Серія/номер: ;№ 1
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується тлумачення історії в українській філософсько-освітній думці XVII–XIX ст. з урахуванням тенденцій класичної парадигми європейської культури. Автор вважає, що вітчизняна філософсько-освітня думка класичної доби Модерну в цілому не відрізнялася від західноєвропейських підходів, проте мала свої особливості. Специфіка тлумачення історії в Україні класичної доби, на думку автора, полягає в урахуванні хаотично-безладних процесів і подій, в той час як у західноєвропейській філософській думці вагому роль відігравали механіко-прогресистський та циклічний підходи.
Опис: Шакун, Н. В. Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці / Н. В. Шакун // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 229-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19208
Розташовується у зібраннях:Шакун Н. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblivost-nterpretats-stor-v-klasichn-y-ukra-nsk-y-f-losofsko-osv-tn-y-dumts.pdf108,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.