Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19219
Назва: Маркетинг : методичні рекомендації до виконання курсової роботи освітня програма «Маркетинг», рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), спеціальність 075 «Маркетинг», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Автори: Вербицька, А. В.
Забаштанська, Т. В.
Забаштанський, М. М.
Бабаченко, Л. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Мета написання курсової роботи – подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних знань та вмінь для вирішення конкретної практичної задачі.
Опис: Маркетинг : метод. рекомендації до виконання курс. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. і заоч. форм навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спец. 075 «Маркетинг» / уклад.: А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, М. М. Забаштанський, Л. В. Бабаченко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 35 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19219
Розташовується у зібраннях:Забаштанський М. М.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг..pdf798,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.