Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, І. М.-
dc.date.accessioned2020-07-02T20:42:21Z-
dc.date.available2020-07-02T20:42:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/19590-
dc.descriptionШевкопляс, І. М. Формування системи digital-маркетингу на промисловому підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня») : магістерська робота : 075 Маркетинг / І. М. Шевкопляс ; керівник роботи Рябов І. Б.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 105 с.en_US
dc.description.abstractУ першому розділі роботи були визначені основні відмінності digitalмаркетингу від інтернет-маркетингу, розглянуті основні інструменти digitalмаркетингу і наведені закордонні та вітчизняні підходи до визначення ефективності маркетингових заходів. Другий розділ містить основні відомості про діяльність ПрАТ "Чернігівська взуттєва фабрика "Берегиня", її фінансові показники, зовнішне середовище, виявлені проблеми. У третьому розділі проаналізовано використання digital-макетингу підприємством. На основі проведеного дослідження розоблені рекомендації по покращенню системи digital-макетингу. Обраховано затрати та потенційний прибуток від реалізації запропонованих заходів. Висновки відображають основні результати проведеного дослідження та пропозиції щодо вдосконалення digital-макетингу взуттєвої фабрики «Берегиня»en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectінтернет маркетингen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectфабрика взуттяen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectproduction companyen_US
dc.subjectshoe factoryen_US
dc.titleФормування системи digital-маркетингу на промисловому підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The thesis contains research of theoretical aspects of digital marketing and explains Ukrainian and international approaches to evaluating the efficiency of digital marketing. The author analyses the business activity of "Berehynya shoe factory" located in Chernihiv, Ukraine. The analysis includes the most important information about operational activity of the company, its financial results, marketing activities and marketing-related inefficiencies. Based on the conducted research, the autor suggests improvements in digital marketing and determines the effectiveness of the proposed improvementsen_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевколяс-Магістр-каф.Маркетингу-2020.pdfвипускна кваліфікаційна робота1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.