Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19598
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Майстерня сіток»)
Автори: Абакумов, Д. Д.
Ключові слова: менеджмент
стратегія
SWOT-аналіз
операційна система
management
strategy
SWOT analysis
operating system
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення та аналіз сучасного стану діяльності сучасного стану споріднених підприємств та виявлення «вузьких місць» галузі і впливу конкуренції на темпи зростання даного напряму, пошук і розробка напрямів підвищення ефективності управління маркетингом і розширення ринків збуту компанії в умовах посилення конкуренції. Робота складається з трьох розділів, вступу і висновків. У першому розділі роботи розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності на підприємстві, методи оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві в конкурентному середовищі, поняття збуту та заходи з розширення ринку збуту. Другий розділ включає детальний аналіз діяльності ТОВ «Майстерня сіток»: аналітичне дослідження стану та ефективності маркетингової стратегії та ринків збуту на підприємстві, аналіз постачальників і споживачів. У третьому розділі пропонуються конкретні рекомендації щодо шляхів підвищення ефективності маркетингової стратегії та розширення ринків збуту на підприємстві та економічне обґрунтування запропонованих заходів.
Опис: Абакумов, Д. Д. Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Майстерня сіток») : 073 «Менеджмент» / Д. Д. Абакумов ; керівник роботи Бутко М. П.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 100 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19598
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Абакумов Д.Д. магистр 2019.pdfвипускна кваліфікаційна робота2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.