Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19618
Назва: Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку торгівельного підприємства за умови оптимізації логістичних ланцюгів постачання (на прикладі магазин “Акваторія” ФОП Лисенко О.В.)
Автори: Лутченко, А. І
Ключові слова: менеджмент
ефективність
управління
інвестиції
стратегія
імідж
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти управління стратегічним розвитком підприємств. Досліджено техніко-економічний та фінансовий стан магазину «Акваторія», виділено слабкі місця торгівельного підприємства та обґрунтовоно необхідність застосування певних заходів з удосконалення його стратегічного розвитку. Запропоновано конкретні заходи щодо підвищення іміджу діяльності підприємства. Обґрунтовано економічну доцільність заходів і можливість впровадження даних заходів на підприємстві.
Опис: Лутченко, А. І Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку торгівельного підприємства за умови оптимізації логістичних ланцюгів постачання (на прикладі магазин “Акваторія” ФОП Лисенко О.В.) : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / А. І Лутченко ; керівник роботи Шевченко О. М ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 86 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19618
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лутченко А. магистр 2019.pdfвипускна кваліфікаційна робота1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.