Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойкова, А. В.-
dc.date.accessioned2020-10-28T09:08:12Z-
dc.date.available2020-10-28T09:08:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20053-
dc.descriptionСтойкова, А. В. Проблема диверсифікації продукції та послуг підприємства громадського харчування: дипломна робота : 073 Менеджмент / А. В. Стойкова; керівник роботи Пономаренко С. І. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2020. – 72 с.en_US
dc.description.abstractДиплoмна poбoта складається зi вступу, тpьoх poздiлiв, виснoвкiв та списку викopистанoї лiтеpатуpи з 48 джеpел. У вступі зазначено головну мету, об’єкт та предмет дослідження. Мета роботи полягає у визначенні, розробці та організаційно-економічному обґрунтуванні основних напрямів проектування нових видів продукції та послуг на підприємстві «Орандж». В ході роботи досліджено можливість проектування нових видів послуг на базі бару «Орандж». Висновки полягають в можливості застосування запропонованих напрямків удосконалення інноваційного розвитку на українських підприємствах ресторанного бізнесу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдиверсифікаціяen_US
dc.subjectвиди послугen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectресторанний бізнесen_US
dc.subjectdiversificationen_US
dc.subjecttypes of servicesen_US
dc.subjectdesignen_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.titleПроблема диверсифікації продукції та послуг підприємства громадського харчуванняen_US
dc.title.alternativeThe problem of diversification of products and services of public catering enterprisesen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of references from 48 sources. The receipt indicates the main goal, object, and subject of research. The purpose of the work is to identify, develop and provide organizational and economic justification for the main directions of designing new types of products and services at the orange enterprise. In the course of the work, the possibility of designing new types of services based on the orange bar was investigated. The conclusions are based on the possibility of applying the proposed directions for improving innovative development at Ukrainian restaurant businesses.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стойкова.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.