Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorШкулепіна, А. В.-
dc.date.accessioned2020-12-24T08:08:38Z-
dc.date.available2020-12-24T08:08:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20465-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 4 (20). - С. 176-186.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито основні етапи маркетингової діяльності у сфері надання медичних послуг, серед яких важливу роль відіграють аналіз ринку (мікросередовища та макросередовища), сегментування ринку, розробка маркетингового комплексу тощо. Досліджено роль маркетингових комунікацій, за допомогою яких медичні заклади доносять до споживача вигоди від використання пропонованої послуги. Виділено основні інструменти комплексу маркетингових комунікацій. Досліджено онлайн та офлайн канали комунікації медичного закладу. Розглянуто процес планування комплексу комунікацій. Обґрунтовано рекомендації для складання медіаплану медичного закладу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 4 (20)-
dc.subjectмедицинская услугаen_US
dc.subjectмаркетинг медицинских услугen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectкоммуникацииen_US
dc.subjectмедиа-планen_US
dc.subjectmedical serviceen_US
dc.subjectmarketing of medical servicesen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectmedia planen_US
dc.subjectмедична послугаen_US
dc.subjectмаркетинг медичних послугen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectмедіапланen_US
dc.titleМаркетингове забезпечення сфери медичних послугen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье раскрыты основные этапы маркетинговой деятельности в сфере предоставления медицинских услуг, среди которых важную роль играют анализ рынка (микросреды и макросреды), сегментирование рынка, разработка маркетингового комплекса и др. Исследована роль маркетинговых коммуникаций, с помощью которых медицинские учреждения доносят до потребителя выгоды от использования предлагаемой услуги. Выделены основные инструменты комплекса маркетинговых коммуникаций. Исследована онлайн и офлайн каналы коммуникации медицинского учреждения. Рассмотрен процесс планирования комплекса коммуникаций. Обоснованы рекомендации для составления медиа-плана медицинского учрежденияen_US
dc.description.abstractalt2The article discloses the main stages of marketing activity in the sphere of medical services, among which the important role is played by market analysis (microenvironment and macroenvironment), market segmentation, development of marketing mix, etc. The role of marketing communications, through which medical institutions bring to the consumer benefits from using the offered service, is studied. The basic tools of the marketing communications complex are highlighted. Online and offline communication channels of the medical institutions are studied. The process of planning the сommunications complex is considered. The recommendations for the preparation of the media plan of the medical institution are substantiated.en_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №4(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Шкулепіна, стаття 2019-4-14.pdfстаття351,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.