Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20465
Назва: Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг
Автори: Полковниченко, С. О.
Шкулепіна, А. В.
Ключові слова: медицинская услуга
маркетинг медицинских услуг
маркетинговая деятельность
коммуникации
медиа-план
medical service
marketing of medical services
marketing activity
communications
media plan
медична послуга
маркетинг медичних послуг
маркетингова діяльність
комунікації
медіаплан
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 4 (20)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні етапи маркетингової діяльності у сфері надання медичних послуг, серед яких важливу роль відіграють аналіз ринку (мікросередовища та макросередовища), сегментування ринку, розробка маркетингового комплексу тощо. Досліджено роль маркетингових комунікацій, за допомогою яких медичні заклади доносять до споживача вигоди від використання пропонованої послуги. Виділено основні інструменти комплексу маркетингових комунікацій. Досліджено онлайн та офлайн канали комунікації медичного закладу. Розглянуто процес планування комплексу комунікацій. Обґрунтовано рекомендації для складання медіаплану медичного закладу.
Опис: Полковниченко, С. О. Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 4 (20). - С. 176-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20465
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №4(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Шкулепіна, стаття 2019-4-14.pdfстаття351,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.