Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.
dc.contributor.authorБезносько, Ю. В.
dc.date.accessioned2020-12-24T08:20:51Z
dc.date.available2020-12-24T08:20:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20466
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Товарна політика як основа маркетингової діяльності промислового підприємства / С. О. Полковниченко, Ю. В. Безносько // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 292-305.en_US
dc.description.abstractУспіх підприємства значною мірою визначається ефективністю маркетингової товарної політики, яка спрямована на управління якістю продукції, товарним асортиментом, номенклатурою, життєвим циклом товарів, їх конкурентоспроможністю. Саме виведення на ринок високоякісного товару, який задовольняє потреби найвимогливіших споживачів, забезпечує підприємству перспективи розвитку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.titleТоварна політика як основа маркетингової діяльності промислового підприємстваen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Безносько, монографі 2020-5-18.pdfглава в книзі265,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.