Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20466
Назва: Товарна політика як основа маркетингової діяльності промислового підприємства
Автори: Полковниченко, С. О.
Безносько, Ю. В.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова товарна політика
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Успіх підприємства значною мірою визначається ефективністю маркетингової товарної політики, яка спрямована на управління якістю продукції, товарним асортиментом, номенклатурою, життєвим циклом товарів, їх конкурентоспроможністю. Саме виведення на ринок високоякісного товару, який задовольняє потреби найвимогливіших споживачів, забезпечує підприємству перспективи розвитку.
Опис: Полковниченко, С. О. Товарна політика як основа маркетингової діяльності промислового підприємства / С. О. Полковниченко, Ю. В. Безносько // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 292-305.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20466
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Безносько, монографі 2020-5-18.pdfглава в книзі265,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.