Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20467
Назва: Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації
Автори: Полковниченко, С. О.
Єльчищева, І. А.
Ключові слова: стратегія підприємства
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): В умовах зростаючих темпів глобалізації світової спільноти, посилення конкуренції, нестабільності розвитку внутрішнього ринку України та його маркетингового середовища важливим завданням підприємств є просування продукції на зовнішній ринок. Вітчизняні корпорації сьогодні досягли такого рівня розвитку, коли їхній досвід, репутація і продукція легко можуть бути перенесені на іноземний ринок. Для прийняття стратегічно правильних рішень виходу на зовнішній ринок підприємство повинно бачити перед собою чітко описані альтернативи.
Опис: Полковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 217-232.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20467
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Єльчищева, монографія 2020-5-19.pdfглава в книзі387,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.