Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20474
Назва: Використання нейромаркетингу у сфері туризму
Автори: Полковниченко, С. О.
Мурай, А. О.
Ключові слова: маркетингова стратегія
нейромаркетингові технології
Дата публікації: 2020
Видавництво: Хмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах розробка маркетингової стратегії і рекламної кампанії багатьох відомих бізнес-структур спирається на використання нейромаркетингових технологій. Застосування нейромаркетингу підвищує ефективність господарської діяльності підприємств, забезпечує зростання реалізації товарів і послуг, залучає нові цільові аудиторії, змінює ставлення споживачів до виробників товарів та послуг.
Опис: Полковниченко, С. О. Використання нейромаркетингу у сфері туризму / С. О. Полковниченко, А. О. Мурай // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 31 берез. 2020р.). – Хмельницький, 2020. – 152-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20474
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Мурай, тези 2020-5-7.pdfнаукова доповідь537,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.