Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20571
Назва: Організація маркетингової служби на підприємствах індустрії туризму, її ефективність і шляхи вдосконалення
Автори: Ломонос, Р. І.
Ключові слова: туризм
ринок туристичних послуг
маркетинг
фактори конкурентоспроможності
ефективність
організація
tourism, market of tourist services
marketing
factors of competitiveness
efficiency
organization
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є процеси організації маркетингової служби на підприємствах туристичної індустрії з урахуванням чинників глобалізації світового ринку туристичних послуг. Предметом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є методичні та прикладні засади підвищення ефективності та вдосконалення маркетингової служби на туристичних підприємствах. Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у розробці заходів щодо підвищення ефективності та вдосконалення організації маркетингової служби на туристичних підприємствах. Для досягнення поставленої мети вирішені наступні завдання: дослідити сучасні наукові підходи до ролі маркетингу у діяльності підприємств туристичної індустрії; сформулювати сутність та напрями діяльності організації маркетингової служби туристичних підприємств; ознайомитися з зарубіжним досвідом організації маркетингових служб в туристичних фірмах; проаналізувати форми і напрями діяльності маркетингових служб туристичних підприємств України; оцінити конкурентне середовище туристичної фірми на ринку туристичних послуг; провести маркетинговий аналіз поведінки споживачів туристичного продукту та виявлення потенційних туристів; обґрунтувати напрямки підвищення ефективної діяльності маркетингових служб туристичних підприємств. За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо вдосконалення роботи маркетингових служб туристичних підприємств в Чернігівської області.
Опис: Ломонос, Р. І. Організація маркетингової служби на підприємствах індустрії туризму, її ефективність і шляхи вдосконалення : магістерська робота : 242 Туризм / Р. І. Ломонос; керівник роботи Гонта О. І.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 141 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20571
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Ломонос РІ_магістр_туризм_2020.pdf3,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.