Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Управління бізнесом та бізнес-проектами : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти галузі знань «Управління та адміністрування» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.; Москаленко, А. М.
2021Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємствомМоскаленко, В. А.; Католик, А. О.
2021Інновації як об’єкт маркетингуМоскаленко, В. А.; Рябченко, І. С.
2021Механізм впровадження системи управління витратами на підприємствах агропромислового виробництваМоскаленко, В. А.
2021Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.
2021Фінансовий менеджмент бізнес-середовища : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2021Бізнес-аналітика : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2021Механізм формування ефективного бізнес-плануСябро, А. В.; Москаленко, В. А.
2021Формування маркетингової стратегії в підприємствах агропромислового комплексуДовга, Я. М.; Москаленко, В. А.
2021Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесуЛабута, А. О.; Москаленко, В. А.