Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 40.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.
2021Фінансовий менеджмент бізнес-середовища : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2021Бізнес-аналітика : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2021Механізм формування ефективного бізнес-плануСябро, А. В.; Москаленко, В. А.
2021Формування маркетингової стратегії в підприємствах агропромислового комплексуДовга, Я. М.; Москаленко, В. А.
2021Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесуЛабута, А. О.; Москаленко, В. А.
2021Геомаркетинг як інструмент ефективного бізнесуПікуль, Є. Ю.; Москаленко, В. А.
2021Формування портрету споживача інноваційних товарівРябченко, І. С.; Москаленко, В. А.
2023Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.
2023Елементи біорегуляції в агротехнологіях прядивних та олійних культур для сталого розвитку в адаптивній системі землеробства : монографіяЛокоть, О. Ю.; Селінний, М. М.; Пархоменко, М. М.; Канівець, В. І.; Москаленко, В. А.; Бондар, І. М.; Тимошенко, О. П.; Круподеря, Ю. О.; Рябуха, Г. І.; Кудряшова, К. М.; Шевченко, Л. А.; Корма, О. М.; Корнута, Ю. П.