Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 21.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингові інновації в наукоємних галузях економікиМоскаленко, В. А.
2021Управління бізнесом та бізнес-проектами : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти галузі знань «Управління та адміністрування» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.; Москаленко, А. М.
2020Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2020Маркетингові дослідження : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2021Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємствомМоскаленко, В. А.; Католик, А. О.
2020Інноваційний товар та особливості його просуванняМоскаленко, В. А.; Журба, Д. В.
2020Економічна складова в галузі тваринництва як чинник формування сталого розвитку у контексті сільських територійМоскаленко, В. А.; Колоша, В. П.
2021Інновації як об’єкт маркетингуМоскаленко, В. А.; Рябченко, І. С.
2021Механізм впровадження системи управління витратами на підприємствах агропромислового виробництваМоскаленко, В. А.
2020Окремі аспекти оцінки рівня ефективності витрат в молочному скотарствіМоскаленко, В. А.; Колоша, В. П.