Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20815
Назва: Інноваційний товар та особливості його просування
Автори: Москаленко, В. А.
Журба, Д. В.
Ключові слова: інноваційний товар
просування
новий товар
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Класифікуючи нові товари слід відзначити: високий рівень новизни мають об’єктивно нові товари, а товари відносної новизни характеризуються середнім або низьким рівнем. А дослідження суті новизни товару, її рівнів та критеріїв визначення є необхідною умовою для розуміння поняття нового товару, видів нових товарів.
Опис: Москаленко, В. А. Інноваційний товар та особливості його просування / В. А. Москаленко, Д. В. Журба // Інноваційні технології бізнесу, природокористування і туризму : матеріали І-ї наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 9 квіт. 2020 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 110 - 111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20815
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаленко, Журба_конференція_2020-5-6.pdf193,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.