Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидяк, А. І.-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:33:48Z-
dc.date.available2021-01-18T09:33:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20683-
dc.descriptionДавидяк, А. І. Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. І. Давидяк ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 95 с.en_US
dc.description.abstractУ випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання стійких конкурентних переваг підприємства. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємства - загальна техніко-економічна характеристика підприємства - напрямки удосконалення конкурентних переваг та їх підтримка У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення рекламної діяльності у маркетингових комунікаціях АТ КБ «ПриватБанк».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.titleОсобливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк»)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1In the final qualifying work the questions of steady competitive advantages of the enterprise are considered. The final qualifying work contains the following sections: - theoretical bases of formation of competitive advantages of the enterprise - general technical and economic characteristics of the enterprise - areas for improving competitive advantages and their support In the course of the work, conclusions were made and proposals were made to improve advertising activities in marketing communications of JSC CB "PrivatBank".en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидяк-Магістр-Маркетинг- 2020.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.