Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20686
Назва: Дослідження та визначення цільового ринку (на матеріалах ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «ВВ»)
Автори: Криса, А. В.
Ключові слова: дослідження
цільовий ринок
фірма “ВВ”
вибір цільового ринку
ринок канцелярських товарів
research
target market
VV firm
choice of target market
stationery market
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто процес дослідження та визначення цільового ринку на ринку канцелярських товарів. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні основи процесу дослідження цільового ринку; - аналіз діяльності ТОВ “ВКФ “ВВ”; пропозиції щодо вдосконалення процесів дослідження цільового ринку, обґрунтування вибірки для дослідження, послідовності визначення цільового ринку, проведення збору даних, оцінки цільових ринків за допомогою запропонованих критеріїв. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень виробничо-комерційних підприємств.
Опис: Криса, А. В. Дослідження та визначення цільового ринку (на матеріалах ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «ВВ») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. В. Криса ; керівник роботи Рябова Т. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 73 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20686
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Криса-Магістр-Маркетинг- 2020.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.