Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.-
dc.date.accessioned2021-01-22T09:11:42Z-
dc.date.available2021-01-22T09:11:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20795-
dc.descriptionМоскаленко, В.А. Інструменти просування банківських послуг / В. А. Москаленко, С. Л. Кузьменко // Інфраструктура ринку. - 2019. - № 37. - С. 626-630.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати сприятливий імідж своїх продуктів у клієнтів. Клієнтами є реальні й потенційні споживачі, різноманітні фінансові установи та інші учасники ринку. Розкрито комунікаційну політику банку та елементи системи маркетингових комунікацій. Визначено специфіку реклами на банківські продукти (послуги) та рекламної стратегії банку. Висвітлено дії, які необхідно здійснити під час розроблення рекламної стратегії банку. У статті розкрито нові напрями розвитку реклами, а саме в банку використання BTL-технологій, тобто нетрадиційних способів продажів. В них наголошується на інтеграції нових методів з прямим маркетингом (“direct-marketing”), стимулюванням збуту (“sales promotion”) та іншими елементами маркетингових комунікацій. Визначено традиційні канали комунікації, якими є філії та відділення банків, непрямі канали комунікації та система самообслуговуванняen_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesІнфраструктура ринку;Вип. 37-
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectSEO-маркетингen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectBTL-технологіїen_US
dc.subject“cashback”en_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectконтекстная рекламаen_US
dc.subjectBTL-технологииen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectSEO-marketingen_US
dc.subjectcontextual advertisingen_US
dc.subjectBTL-technologiesen_US
dc.subjectcashbacken_US
dc.titleІнструменти просування банківських послугen_US
dc.title.alternativeInstruments of promotion of banking servicesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье рассмотрены определения наиболее эффективных инструментов продвижения банковских продуктов (услуг). Для эффективного функционирования на рынке банковских услуг банку необходимо создать и постоянно поддерживать благоприятный имидж своих продуктов у клиентов. Клиентами являются реальные и потенциальные потребители, различные финансовые учреждения и другие участники рынка. Раскрыты коммуникационная политика банка и элементы системы маркетинговых коммуникаций. Определена специфика рекламы на банковские продукты (услуги) и рекламной стратегии банка. Освещены действия, которые необходимо осуществить при разработке рекламной стратегии банка. В статье раскрыты новые направления развития рекламы, а именно в банке использования BTL-технологий, то есть нетрадиционных способов продаж. В них идет упор на интеграции новых методов с прямым маркетингом (“direct-marketing”), стимулированием сбыта (“sales promotion”) и другими элементами маркетинговых коммуникаций. Определены традиционные каналы коммуникации, которыми являются филиалы и отделения банков, косвенные каналы коммуникаций и система самообслуживания.en_US
dc.description.abstractalt2Modern banks provide the same services in the market, and competition between them intensifies, so the quality of service and knowledge of basic sales technologies occupy a leading place in the competition. This means that in the event of loss of trust and increased customer demand for banks, the primary task of a banking institution for effective activity in the field of banking services is to develop a set of communication tools with the target market. It is the complex of communication tools that forms a favorable image of the bank and its products in the eyes of customers. The article considers the definition of the most effective tools for promoting banking products (services). In order to function effectively in the bank’s banking market, it is necessary to create and constantly maintain a favorable image of its products for clients. Clients are real and potential consumers, various financial institutions and other market participants. The bank’s communication policy and elements of the marketing communications system are disclosed. The specificity of advertising for banking products (services) and the advertising strategy of the bank are determined. The main goal of advertising a banking product is to inform the market and to create a need for banking products from potential clients. The steps to be taken in developing the bank’s advertising strategy are outlined. Development of a set of product promotion tools begins with determining the bank’s communication policy in the target market. The article reveals a new direction of advertising development in the bank is the use of BTL-technologies, that is, unconventional ways of sales. Traditional communication channels are identified: branches and branches of banks, indirect communication channels, and self-service system. Therefore, the purpose of a bank’s advertising activity is to attract customers’ attention to a product (service) and emphasize its benefits among others, i.e. to create potential demand and accelerate its transformation into a real one. The process of preparation and implementation of promotional activities includes planning, monitoring, ongoing adjustment and analysis of events.en_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92.pdfстаття160,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.