Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20795
Назва: Інструменти просування банківських послуг
Інші назви: Instruments of promotion of banking services
Автори: Москаленко, В. А.
Ключові слова: маркетинг
реклама
маркетингові комунікації
SEO-маркетинг
контекстна реклама
BTL-технології
“cashback”
маркетинговые коммуникации
контекстная реклама
BTL-технологии
marketing
advertising
marketing communications
SEO-marketing
contextual advertising
BTL-technologies
cashback
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Інфраструктура ринку;Вип. 37
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати сприятливий імідж своїх продуктів у клієнтів. Клієнтами є реальні й потенційні споживачі, різноманітні фінансові установи та інші учасники ринку. Розкрито комунікаційну політику банку та елементи системи маркетингових комунікацій. Визначено специфіку реклами на банківські продукти (послуги) та рекламної стратегії банку. Висвітлено дії, які необхідно здійснити під час розроблення рекламної стратегії банку. У статті розкрито нові напрями розвитку реклами, а саме в банку використання BTL-технологій, тобто нетрадиційних способів продажів. В них наголошується на інтеграції нових методів з прямим маркетингом (“direct-marketing”), стимулюванням збуту (“sales promotion”) та іншими елементами маркетингових комунікацій. Визначено традиційні канали комунікації, якими є філії та відділення банків, непрямі канали комунікації та система самообслуговування
Опис: Москаленко, В.А. Інструменти просування банківських послуг / В. А. Москаленко, С. Л. Кузьменко // Інфраструктура ринку. - 2019. - № 37. - С. 626-630.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20795
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92.pdfстаття160,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.