Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.-
dc.contributor.authorЖурба, Д. В.-
dc.date.accessioned2021-01-25T08:41:02Z-
dc.date.available2021-01-25T08:41:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20815-
dc.descriptionМоскаленко, В. А. Інноваційний товар та особливості його просування / В. А. Москаленко, Д. В. Журба // Інноваційні технології бізнесу, природокористування і туризму : матеріали І-ї наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 9 квіт. 2020 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 110 - 111.en_US
dc.description.abstractКласифікуючи нові товари слід відзначити: високий рівень новизни мають об’єктивно нові товари, а товари відносної новизни характеризуються середнім або низьким рівнем. А дослідження суті новизни товару, її рівнів та критеріїв визначення є необхідною умовою для розуміння поняття нового товару, видів нових товарів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectінноваційний товарen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectновий товарen_US
dc.titleІнноваційний товар та особливості його просуванняen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаленко, Журба_конференція_2020-5-6.pdf193,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.