Москаленко В. А.: доповіді, тези доповідей : [11] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 11 з 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Механізм формування ефективного бізнес-плануСябро, А. В.; Москаленко, В. А.
2021Формування портрету споживача інноваційних товарівРябченко, І. С.; Москаленко, В. А.
2021Геомаркетинг як інструмент ефективного бізнесуПікуль, Є. Ю.; Москаленко, В. А.
2021Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесуЛабута, А. О.; Москаленко, В. А.
2021Формування маркетингової стратегії в підприємствах агропромислового комплексуДовга, Я. М.; Москаленко, В. А.
2018Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингуМоскаленко, В. А.
2019Освітня адаптація управлінського обліку в аграрному секторі до європейських стандартівМоскаленко, В. А.
2020Інноваційний товар та особливості його просуванняМоскаленко, В. А.; Журба, Д. В.
2017Управління витратами сільськогосподарських підприємствМоскаленко, В. А.
2017Концепція інноваційного маркетингуМоскаленко, В. А.
2-кві-2015Методичні та практичні аспекти калькуляції собівартості сільськогосподарської продукціїМоскаленко, В. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 11 з 11