Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-02-02T14:04:51Z-
dc.date.available2021-02-02T14:04:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21006-
dc.descriptionПопова, В. В. Особливості професійної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребами : магістерська робота: 231 Соціальна робота / В. В. Попова ; керівник роботи Герасименко О. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2020. – 90 с.en_US
dc.description.abstractПідвищення статусу та ролі фахівців у галузі соціальної роботи в сучасних умовах багато в чому визначається рівнем їх професійної спрямованості та компетентності. Вдосконалення системи підготовки фахівців з надання соціально-реабілітаційних послуг з метою зміни рівня їх професійної спрямованості, що позитивно впливатиме на якість їх майбутньої професійної діяльності з корекційної підтримки вищезазначеної категорії дітей у освітньо-реабілітаційних закладах зумовило вибір теми дослідження: «Особливості професійної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребами». Преший розділ присвячено аналізу проблеми корекційної підтримки та професійної спрямованості в науковій літературі: розглядено сутність професійної спрямованості, її структура та рівні сформованості, а також особливості надання корекційної підтримки дітям із особливими потребами. В другому розділі роботи досліджено психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми із особливими потребами. В третьому розділі розкрито теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників та запропоновано програму психологічного забезпечення процесу формування професійної спрямованості майбутніх фахівців соціальної сфери у роботі з дітьми із особливими потребами. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: досліджено психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників, і на цій підставі розроблено програму, в якій визначено зміст, засоби та методи психологічного забезпечення процесу формування психологічної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребами на всіх етапах навчання у ЗВО.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпрофесійна спрямованостьen_US
dc.subjectкорекційна підтримкаen_US
dc.subjectдіти із особливими потребамиen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectprofessional orientationen_US
dc.subjectcorrectional supporten_US
dc.subjectchildren with mental and physical disabilitiesen_US
dc.subjectsocial workeren_US
dc.titleОсобливості професійної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребамиen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1Improving the status and role of specialists in the field of social work in modern conditions is largely determined by the level of their professional orientation and competence. Improving the system of training specialists in the provision of social rehabilitation services to change the level of their professional orientation, which will positively affect the quality of their future professional activities for correctional support of the above category of children in educational and rehabilitation institutions led to the choice of research topic: for correctional support of children with mental and physical disabilities. " The first section is devoted to the analysis of the problem of correctional support and professional orientation in the scientific literature: the essence of professional orientation, its structure and levels of formation, as well as the features of providing correctional support to children with mental and physical disabilities. The second section examines the psychological features of the professional orientation of future social workers to the correctional support of children with mental and physical disabilities. The third section reveals the theoretical and methodological principles of psychological influence on the process of forming the professional orientation of future social workers and proposes a program of psychological support for the process of forming the professional orientation of future social workers on correctional support of children with psychophysical features. The scientific novelty of the obtained results is that: the psychological features of the professional orientation of future social workers are studied, and on this basis a program is developed, which defines the content, means and methods of psychological support of the process of psychological orientation of the future social worker. at all stages of higher education.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40 Попова В.В. магістр 2020 рік.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.