Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.-
dc.date.accessioned2021-02-04T08:33:29Z-
dc.date.available2021-02-04T08:33:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21070-
dc.descriptionМоскаленко, В. А. Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу / В. А. Москаленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 5 жовт. 2018 р). – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 303-306.en_US
dc.description.abstractВ умовах ведення діяльності у висококонкурентному середовищі саме ревеню-менеджмент представляється запорукою підвищення конкурентоспроможності та успішності підприємств гостинного та туристичного бізнесу. Ревеню-менеджмент – це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості підприємства або компанії.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЛуцьк : Луцький НТУen_US
dc.subjectревеню-менеджментen_US
dc.titleРевеню-менеджмент як інструмент маркетингуen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій.pdfнаукова доповідь135,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.