Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденок, А. С.-
dc.date.accessioned2021-02-08T12:00:52Z-
dc.date.available2021-02-08T12:00:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21157-
dc.descriptionРуденок, А. С. Профілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молоді : магістерська робота : 231 Соціальна робота / А. С. Руденок ; керівник роботи Чепурна Г. Л. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2020. – 70 с.en_US
dc.description.abstractВ наш час, коли здобувачі вищої освіти стають менш мотивовані у навчанні, програма корекції та профілактики порушень мотивації навчальної діяльності допоможе викладачам та здобувачам вищої освіти уникнути таких проблем. У теоретичній частині розкрито поняття мотивації та мотиваційної сфери. У практичній частині викладено результати емпіричного дослідження мотиваційної сфери здобувача вищої освіти; приділено увагу аналізу взаємозв‘язків мотивації афіліації та мотивації досягнення успіху та запропоновано програму профілактики порушення мотивації навчання у здобувачів вищої освіти. Наукова новизна та теоретичне значення дослідження полягають у тому, що поглиблено знання в питанні профілактики порушення мотивації навчальної діяльності у студентської молоді та розроблено програму профілактики таких учнів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectмотивація навчальної діяльностіen_US
dc.subjectпрофілактики порушення мотивації навчанняen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectlearning motivationen_US
dc.subjectprevention of learning motivation declineen_US
dc.titleПрофілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молодіen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1Nowadays, when higher education students become less motivated to learn, the program of correction and prevention of learning motivation decline will help teachers and higher education students to avoid such problems. The theoretical part reveals the concepts of motivation and motivational sphere. The practical part presents the results of an empirical study of the motivational sphere of higher education; attention to the analysis of the relationship between affiliation motivation and motivation to succeed is paid and a program for the prevention of learning motivation decline for higher education students is proposed. The scientific novelty and theoretical significance of the study lie in the fact that the knowledge of the prevention of learning motivation decline of student’s youth was deepened and a program of prevention for such students was developed.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденок А.С._магістр_2020.pdf994,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.