Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21639
Назва: Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Полковниченко, С. О.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Мета виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» – закріплення набутих ЗВО теоретичних знань з даного курсу і формування вміння їх практичного використання.
Опис: Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «бакалавр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 21 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21639
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове ціноутворення..pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.