Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22206
Назва: Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій
Інші назви: Роль и значение психологии рекламы и PR в практике построения современных маркетинговых коммуникаций
The role and importance of psychology of advertising and PR іn practice of building modern marketing communications
Автори: Зима, О. Г.
Кущ, Я. М.
Архипова, Д. Є.
Ключові слова: PR
зв'язки з громадськістю
психологія реклами та PR
маркетингові комунікації
маркетингова політика
взаємодія реклами і PR
психологія мотивацій
психологічна ефективність
соціальний імідж
связи с общественностью
психология рекламы и PR
маркетинговые коммуникации
маркетинговая политика
взаимодействие рекламы и PR
психология мотивации
психологическая эффективность
социальный имидж
public relations
psychology of advertising and PR
marketing communications
marketing policy
interaction of advertising and PR
psychology of motivation
psychological effectiveness
social image
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні основи значення психічних процесів в рекламній і PR діяльності, представлені основні статистичні показники, що характеризують ступінь залежності ефективності маркетингової політики сучасної організації від психологічних факторів поведінки споживачів. У статті розглядається механізм, який являє собою взаємодію реклами і PR, спрямоване на досягнення єдиного результату реалізацію товару або послуги і формування бажаного громадської думки про діяльність тієї чи іншої компанії. В результаті вивчення цієї теми виявлені основні чинники в функціональному елементі механізму взаємодії реклами та PR, які вказують на пряму залежність економічної ефективності роботи даного механізму від ефективності психологічного впливу окремих засобів реклами на свідомість людини. Розглянуто основні методи, інструменти та технології для забезпечення позитивних результатів функціонування системи сучасних маркетингових комунікацій і усунення недоліків у формуванні політики організацій в сфері реклами і PR. Результати дослідження можуть бути використані керівниками організацій для підвищення ефективності маркетингової політики.
Опис: Зима, О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22206
Розташовується у зібраннях:Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2018. – № 1 (9).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-72.pdf408,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.