Короткий опис(реферат):
Актуальність даної статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні основи значення психічних процесів в рекламній і PR діяльності, представлені основні статистичні показники, що характеризують ступінь залежності ефективності маркетингової політики сучасної організації від психологічних факторів поведінки споживачів.
У статті розглядається механізм, який являє собою взаємодію реклами і PR, спрямоване на досягнення єдиного результату реалізацію товару або послуги і формування бажаного громадської думки про діяльність тієї чи іншої компанії.
В результаті вивчення цієї теми виявлені основні чинники в функціональному елементі механізму взаємодії реклами та PR, які вказують на пряму залежність економічної ефективності роботи даного механізму від ефективності психологічного впливу окремих засобів реклами на свідомість людини.
Розглянуто основні методи, інструменти та технології для забезпечення позитивних результатів функціонування системи сучасних маркетингових комунікацій і усунення недоліків у формуванні політики організацій в сфері реклами і PR.
Результати дослідження можуть бути використані керівниками організацій для підвищення ефективності маркетингової політики.
Суть розробки, основні результати:
Зима, О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72.