Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНетребко, А. С.-
dc.date.accessioned2021-06-30T10:07:02Z-
dc.date.available2021-06-30T10:07:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22758-
dc.descriptionНетребко, А. С. Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Нетребко ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 68 с.en_US
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес дослідження та удосконалення товарної стратегії підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти процесу удосконалення товарної стратегії підприємства. Метою роботи є розробка бізнес-плану розвитку товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин. Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний, експертний, соціологічне опитування, статистичний. Сформовано головні пріоритетні напрямки стратегічного розвитку магазину автозапчастин; обґрунтовано концепцію розвитку магазину автозапчастин; запропоновано зміни щодо складу магазину автозапчастин; розроблено стратегію підвищення рентабельності за рахунок введення нової ніші товарів в магазині автозапчастин. Результати впроваджені у діяльність підприємства з продажу автомобільних запчастин.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectтоварна стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectдослідження ринкуen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectcommodity strategyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommodity policyen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleСтан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастинen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нетребко бакалавр Мен-171 кафедра МДС 2021.pdfдиплом1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.