Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22758
Назва: Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин
Автори: Нетребко, А. С.
Ключові слова: стратегія
товарна стратегія
маркетинг
товарна політика
дослідження ринку
маркетингове дослідження
конкурентоспроможність
commodity strategy
marketing
commodity policy
market research
marketing research
competitiveness
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – процес дослідження та удосконалення товарної стратегії підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти процесу удосконалення товарної стратегії підприємства. Метою роботи є розробка бізнес-плану розвитку товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин. Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний, експертний, соціологічне опитування, статистичний. Сформовано головні пріоритетні напрямки стратегічного розвитку магазину автозапчастин; обґрунтовано концепцію розвитку магазину автозапчастин; запропоновано зміни щодо складу магазину автозапчастин; розроблено стратегію підвищення рентабельності за рахунок введення нової ніші товарів в магазині автозапчастин. Результати впроваджені у діяльність підприємства з продажу автомобільних запчастин.
Опис: Нетребко, А. С. Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Нетребко ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 68 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22758
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нетребко бакалавр Мен-171 кафедра МДС 2021.pdfдиплом1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.