Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22844
Назва: Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України
Автори: Хоменко, І. О.
Заворотна, К. Д.
Ключові слова: туристичний бренд
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку країн, невід’ємною частиною є розвиток туристичної сфери. Для кожної країни одним із основних завдань є створення позитивного іміджу. На туристичний імідж безпосередньо впливає імідж держави. Для покращення державного іміджу, необхідно створити правильну стратегію для проведення інформаційної політики
Опис: Хоменко, І. О. Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України / І. О. Хоменко, К. Д. Заворотна // Юність науки – 2019: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф.студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 17-18 квіт. 2019 р.) у 2-х ч. Ч. 1. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С. 32-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22844
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2019
Хоменко І. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-zbirnyk-yunist-1-ch-1-32-33.pdfнаукова доповідь296,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.