Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24392
Назва: Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM
Автори: Рябов, Д. І.
Безручко, В. М.
Ключові слова: конструкція
гібрид
електродвигун
IPM-SYNRM
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Переваги гібридного двигуна перед традиційним асинхронним полягає в більшому ККД 96% проти 94%. Ефективне охолодження ротора асинхронного двигуна велика проблема, якої немає у IPM-SynRM. Додатковою перевагою є реактивний опір, що забезпечує більш високі значення обертального моменту ніж у асинхронних двигунів. Технологія двигунів IPM-SynRM встановила новий стандарт у світі електромобілів.
Опис: Рябов, Д. І. Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM / Д. І. Рябов ; наук. кер. в. М. Безручко // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 183-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24392
Розташовується у зібраннях:Безручко В. М.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 березня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
183-185.pdfНаукова доповідь748,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.