Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24420
Назва: Дослідження алгоритму прискоренного навчання розпізнаванню технологічних ситуацій на основі предикатної моделі
Автори: Трипутень, М. М.
Трипутень, М. М.
Ключові слова: алгоритм
модель
моделювання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): За результатами моделювання встановлено, що застосування алгоритму прискореного навчання дозволило скоротити час навчання в 4,5 раза. За весь період навчання зафіксовано зменшення на 1580 елементів у навчальній послідовності. При цьому зросла кількість помилок другого роду в 1,1 рази.
Опис: Трипутень, М. М. Дослідження алгоритму прискоренного навчання розпізнаванню технологічних ситуацій на основі предикатної моделі / М. М. Трипутень ; наук. кер. М. М. Трипутень // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 220-221.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24420
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 березня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
220-221.pdfНаукова доповідь382,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.